اجماع نظر مدیریت شهری قم در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان/تجربه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در مدیریت شهری قم بکار گرفته می‌شود
اجماع نظر مدیریت شهری قم در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان/تجربه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در مدیریت شهری قم بکار گرفته می‌شود
دکتر دهناد رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قم گفت: اعضای شورای اسلامی شهر قم و مجموعه مدیریت شهری بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور اجماع نظر دارند و این نهاد در نظر دارد تا طرحی را برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها و مجموعه‌های خلاق به شهرداری قم ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سیدمحمدحسین دهناد د در جلسه مشترک مدیریت شهری قم با پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: کمیته آی تی شورای اسلامی شهر قم از کمیته‌های کارآمد و کاربردی است که اعضای آن از اساتید و افراد با تجربه و مجرب تشکیل و سیاست‌گذاری‌های مهمی در قالب آن در حال انجام است.

وی استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را از اولویت‌های شورای ششم دانست و خاطرنشان کرد: مرکز پژوهش‌ها و کمیته فناوری با هدف استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان در شورای شهر قم تشکیل‌شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مدیریت شهری قم به‌زودی به ابتکار دانشگاه تهران برپا می‌شود که  پارک علم و فناوری نیز می‌تواند آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به عرضه بگذارد.

به گفته وی، مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر قم برای استفاده و بهره‌مندی بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور از کاربری‌های غیر، نگاه مثبت و حمایت گری دارد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر قم و مجموعه مدیریت شهری بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور اجماع نظر دارند و این نهاد در نظر دارد تا طرحی را برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها و مجموعه‌های خلاق به شهرداری قم ارائه دهد.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری در خدمات‌رسانی‌های نوین به شهروندان است، گفت: هم‌اکنون در واحد فناوری اطلاعات شهرداری قم، بستر مطلوبی جهت نقش‌آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان شکل‌گرفته است.