تحقق ۹۶ درصدی بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱/پایش و نظارت مستمر بودجه‌ای در راستای تحقق
تحقق ۹۶ درصدی بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱/پایش و نظارت مستمر بودجه‌ای در راستای تحقق
صابری رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: شورای اسلامی شهر قم، عملکرد شهرداری قم در تحقق بودجه را طی بازه زمانی 4 ماهه، 6 ماهه و 9 ماهه به‌صورت مستمر انجام و تذکرات لازم جهت تحقق کامل آن را به شهرداری و سازمان‌های تابعه ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسین صابری امروز در نشست خبری به مناسب روز شوراها که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، با اشاره به تحقق ۹۶ درصدی بودجه شهرداری قم در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: بیشترین و پرحجم‌ترین تعداد جلسات شورای شهر قم مربوط به کمیسیون برنامه‌وبودجه است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: اصلاحیه و متمم بودجه، تعرفه عوارض، لایحه تعرفه و عوارض شهرداری و بودجه سال جاری شهرداری قم از مهم‌ترین مباحثی بوده که طی سال گذشته در این کمیسیون بررسی مورد بررسی قرار گرفت.

وی تحقق مطلوب بودجه سال گذشته شهرداری قم را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ابزار شورای اسلامی شهر قم در این خصوص پایش و ارزیابی است که از طرق مختلف انجام و اعمال می‌شود.

صابری یادآور شد: شورای اسلامی شهر قم، عملکرد شهرداری قم در تحقق بودجه را طی بازه زمانی ۴ ماهه، ۶ ماهه و ۹ ماهه به‌صورت مستمر انجام و تذکرات لازم جهت تحقق کامل آن را به شهرداری و سازمان‌های تابعه ارائه می‌دهد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم در پایان عنوان کرد: از شهرداری قم درخواست می‌شود تا لایحه بودجه سال آینده را در زمان پیش‌بینی‌شده و مشخص تقدیم شورای شهر کند تا اعضای شورا بتوانند با دقت نظر کافی جزییات آن را بررسی و در صورت نیاز تغییرات موردنظر را اعمال نمایند.