پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی درگذشت آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا
پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی درگذشت آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا
استاد اخلاق حضرت آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا، سال های متمادی در مسیر نورانی خدمت به دین مبین اسلام و اهل بیت علیهم السلام، در منابر و جلسات مذهبی آموزه های عرفانی را با لسانی شیوا و خلاق بیان کرد و تاثیر بسزایی در هدایت خلق خدای رحمان به سمت نور و صراط الهی داشت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور پیامی درگذشت اندوهبار حضرت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ
خبر رحلت عالم وارسته و استاد اخلاق حضرت آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا موجب تاسف و اندوه فراوان گردید.
این استاد گرانقدر اخلاق، سال های متمادی در مسیر نورانی خدمت به دین مبین اسلام و اهل بیت علیهم السلام، در منابر و جلسات مذهبی آموزه های عرفانی را با لسانی شیوا و خلاق بیان کرد و تاثیر بسزایی در هدایت خلق خدای رحمان به سمت نور و صراط الهی داشت.
نفس گرم توأم با خلوص و معنویت باطنی، که حاصل سالها همنشینی با سالکان توحیدی و نیز مراقبت از نفس در طریق وصول به کمالات انسانی بود به همراه عزم راسخ و همت بلند در راستای هدایت انسانها از ایشان شخصیتی محبوب ساخته بود که ان شاءالله موجب علو درجات ایشان در سرای ماندگار خواهد شد.
این عالم ربانی در برهه‌های حساس تاریخ انقلاب اسلامی با دفاع صریح و راهگشا از آرمان‌های انقلاب اسلامی، مکتب امام راحل عظیم الشأن (ره) و رهبر معظم انقلاب، راهنمای خواص و مایهٔ دلگرمی و امیدواری مؤمنان بودند.
شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن تجلیل از زحمات خالصانه این استاد اخلاق، ارتحال ایشان را به محضر علمای اعلام، حوزه های علمیه، مردم شریف و ولایت مدار شهر مقدس قم وهمچنین بیت معزز آن مرحوم تسلیت عرض می‌ نماید.
شورای اسلامی شهر مقدس قم