ضرورت مطالبه عمومی برای احقاق حقوق منطقه پردیسان قم/تأمین زیرساخت‌های پردیسان به شرط همراهی دستگاه‌ها
ضرورت مطالبه عمومی برای احقاق حقوق منطقه پردیسان قم/تأمین زیرساخت‌های پردیسان به شرط همراهی دستگاه‌ها
سعادتمند عضو شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم احقاق حقوق منطقه پردیسان انجام شود تا بتوانیم برای آبادانی آن اقدام کنیم، گفت: اگر به دنبال جهش پردیسان هستیم باید حقوق داده شود تا بتوانیم برای تأمین زیرساخت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هزینه کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاالله سعادتمند در جلسه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم که در منطقه هشت شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه موضوعات و مشکلات و تنگناهایی در پردیسان وجود دارد، اظهار کرد: ما باید با وحدت رویه مشکلات این منطقه را از دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه مسکن و شهرسازی مطالبه کنیم.

وی با اشاره به اینکه درآمد شهرداری این منطقه بسیار محدود است و باید تعهدات دستگاه‌ها نسبت به این منطقه انجام شود گفت: حق شهرداری باید گرفته شود و لزومی ندارد به برخی نهادها و دستگاه‌ها برای ساخت‌وساز در منطقه پردیسان تخفیفاتی ارائه شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم احقاق حقوق منطقه پردیسان انجام شود تا بتوانیم برای آبادانی آن اقدام کنیم، ابراز کرد: اگر به دنبال جهش پردیسان هستیم باید حق شهرداری را از ادارات، افراد، دانشگاه‌ها و… بگیریم تا بتوانیم برای تأمین زیرساخت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هزینه کنیم.

سعادتمند خاطرنشان کرد: باید مطالبه عمومی توسط شهرداری و شورای شهر درباره پردیسان ایجاد شود تا بتوانیم مشکلات این منطقه را رفع کنیم.