مردمی شدن رمز توفیق فعالیت‌های فرهنگی/ تهاجم دشمن بر هویت دینی نسل جدید
مردمی شدن رمز توفیق فعالیت‌های فرهنگی/ تهاجم دشمن بر هویت دینی نسل جدید
سید یاسر موسوی مسئول موسسه بنون گفت: دشمن در تهاجم فرهنگی خود، هویت دینی و مذهبی نسل جوان را هدف گرفته و در تلاش است تا هویت جدیدی جدا از فرهنگ دینی و مذهبی برای کودکان و نوجوانان بسازد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، سید یاسر موسوی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم که با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین حیطه وظایف موسسه بنون فعالیت در حوزه کودک و نوجوان است.

وی با بیان اینکه مردمی کردن مهم‌ترین رکن و پایه فعالیت‌های فرهنگی است، اضافه کرد: اگر مردم پای‌کار فعالیت‌های فرهنگی بیایند بستر مطلوبی جهت مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به وجود می‌آید.

مسئول موسسه بنون با اشاره به ظرفیت مؤسسات فرهنگی قم در جریان سازی فرهنگی عنوان کرد: دشمن در تهاجم فرهنگی خود، هویت دینی و مذهبی نسل جوان را هدف گرفته و در تلاش است تا هویت جدیدی جدا از فرهنگ دینی و مذهبی برای کودکان و نوجوانان بسازد.

وی خاطرنشان کرد: اثر برخی برنامه‌های فرهنگی مانند راهیان نور و برنامه‌های مشابه در این است که نسل جوان و مستضعف فکری و محتوایی، هویت از دست رفته خود را بازیابی می‌کنند و آن را در ادامه مسیر زندگی خود در پیش می‌گیرد.