شهید عسگری جمکرانی نمونه‌ای از شهدای جهادی بود
شهید عسگری جمکرانی نمونه‌ای از شهدای جهادی بود
مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شهید عسگری جمکرانی نمونه‌ای از شهدای جهادی بود، گفت: یکی از جلوه‌های فعالیت‌های این شهید گران‌قدر اقدامات جهادی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مصطفی ملایی امروز در دیدار پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها با خانواده شهید مدافع حرم مجید عسکری، اظهار داشت: شهید عسگری ساعت ۱۱ سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در بیمارستان امام عسکری(ع) شهر حلب سوریه جام شهادت را نوشید.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: مادر بزرگوار این شهید در روز شهادت فرزندش به خاطر شهادت این فرزند برومند در راه حریم ولایت، شیرینی در بین مردم و اهالی محله پخش می‌نماید که نشان از عمق بصیرت و فهم دینی مادران شهداست.

وی با بیان اینکه شهید مجید عسگری اولین شهید مدافع حرم معلم کشور است، اضافه کرد: این شهید گران‌قدر انس و رابطه قلبی بسیار زیادی با حضرت فاطمه زهرا(س) داشتند.

ملایی ادامه داد: شهید عسگری جمکرانی در شرایطی به دفاع از حریم ولایت راهی جبهه‌های مقاومت اسلامی شد که دارای سه فرزند بود که یکی از آن‌ها نیز نابینا می‌باشد.

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، یکی از ویژگی‌های این شهید توجه به نماز شب و تهجد بود؛ مادر این شهید گران‌قدر خاطرات زیادی از مراقبه‌های این شهید از دوران نوجوانانی تا روزهای منتهی به شهادت نقل کرده‌اند.