خرید ۱۶ پله‌برقی برای راه‌اندازی فاز نخست خط یک متروی قم
خرید ۱۶ پله‌برقی برای راه‌اندازی فاز نخست خط یک متروی قم
حسین صابری رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به اخذ مجوز خرید، نصب و نگهداری ۱۶ پله‌برقی برای خط یک متروی قم، اظهار داشت: ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای اجرای این ۱۶ پله‌برقی هزینه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حسین صابری امروز در چهل و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به اخذ مجوز خرید، نصب و نگهداری ۱۶ پله‌برقی برای خط یک متروی قم، اظهار داشت: ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای اجرای این ۱۶ پله‌برقی هزینه خواهد شد.

وی اخذ مجوز ایجاد ردیف بودجه به مبلغ شصت میلیارد ریال به‌منظور احداث ساحتمان سروش نیروی انتظامی را موردتوجه قرار داد و گفت: از محل اعتبارات نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، بودجه‌ای به میزان ۶۰ میلیارد ریال جهت احداث یک واحد کلانتری در جنب بوستان خضر نبی(ع) انجام خواهد شد که نحوه اقدام و عمل در این خصوص طبق نظر کمیسیون تخصصی خواهد بود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تفریغ بودجه سال قبل مجموعه مدیریت شهری قم ابراز کرد: شهرداری قم باید به‌زودی لایحه تفریغ بودجه خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کند تا مشکلی از این نظر در کمیته انطباق به وجود نیاید.

وی به اخذ مجوز اعمال مساعدت به یک مرکز تعویض پلاک جهت تأمین و تجهیزات دوربین‌های نظارتی اشاره کرد و افزود: طی سال‌های گذشته با اقدامات انجام‌شده، این مرکز شاهد سرعت در وصول درآمدها و رضایت شهروندان شده است.

وی اخذ مجوز ردیف بودجه جهت جمع‌آوری ریل‌های متروکه به همراه خاک‌برداری و جدول‌گذاری را موردتوجه قرار داد و یادآور شد: خاک‌برداری و جدول‌گذاری در این اراضی هزینه بالایی برای شهرداری قم در پی خواهد داشت که مجموعه مدیریت شهری در مرحله اول ۱۵ میلیارد ریال برای آن اختصاص داده است.