جمع‌آوری ریل‌های متروکه از مطالبات اساسی مردم بود
جمع‌آوری ریل‌های متروکه از مطالبات اساسی مردم بود
دکتر اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اخذ مجوز ردیف بودجه جهت جمع‌آوری ریل‌های متروکه به همراه خاک‌برداری و جدول‌گذاری، اظهار داشت: جمع‌آوری ریل‌های متروکه یکی از مطالبات اساسی مردم قم است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر حسین اسلامی در چهل و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به کاهش تخصیص آب سرشاخه‌های رود دز به قم نسبت به سال‌های گذشته، اظهار داشت: عدم جابه‌جایی چاه‌های بی‌کیفیت آب و عدم توانایی در جذب کامل سهمیه آب قم از سرشاخه‌های رود دز، انتقادات و سؤالات شورای شهر قم از مسئولان آبفای استان است.

وی در ادامه با اشاره به اخذ مجوز ردیف بودجه جهت جمع‌آوری ریل‌های متروکه به همراه خاک‌برداری و جدول‌گذاری، گفت: جمع‌آوری ریل‌های متروکه یکی از مطالبات اساسی مردم قم است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم واگذاری یک قطعه زمین به موسسه مکتب القرآن با کاربری آموزشی با مالکیت شهرداری قم را موردتوجه قرار داد و تأکید کرد: این قطعه زمین باید با شروط و تعهدات لازم به موسسه واگذار شود تا در صورت عدم تحقق برآوردهای اولیه، زمین باز پس گرفته شود.

وی با اشاره به ۳۱ خردادماه و شهادت دکتر مصطفی چمران، ابراز کرد: این استاد شهید به معنای دقیق کلمه استادی در تراز انقلاب بود و در وجود خود تضادهای دروغین علم و ایمان، سنت و تجدد و اموری ازاین‌دست را بی‌معنا کرده بود.