اهمیت نشاط بانوان در ایجاد سلامت و توسعه همه‌جانبه جامعه
اهمیت نشاط بانوان در ایجاد سلامت و توسعه همه‌جانبه جامعه
آمره با اشاره به توسعه بوستان‌ها و اماکن ورزشی بانوان در مناطق کمتر برخوردار، اظهار داشت: هدف از احداث بوستان‌های بانوان، ایجاد یک محیط امن، شاد و جذاب براى آموزش، تفریح و ورزش و تأمین سلامت جسم و روح بانوان قمی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس معصومه آمره با اشاره به اینکه تعداد بوستان‌های بانوان در قم رو به توسعه است اظهار داشت: تقریباً در همه مناطق شهری قم بوستان بانوان احداث‌شده است.

وی ادامه داد: در منطقه یک بوستان طاووس و بوستان خانواده اصناف، منطقه سه بوستان ارغوان، منطقه چهار بوستان نرگس، منطقه ۶ بوستان اردیبهشت و بوستان تبسم، منطقه هفت بوستان نجمه و منطقه هشت بوستان پروانه با امکانات ورزشی در اختیار بانوان شهر قم است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه برای احداث بوستان بانوان منطقه دو در سه‌ماهه نخست امسال زمینی بیش از هشت هزار مترمربع تملک شده است و فرآیند طراحی و اجرای آن در نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد، گفت: همچنین در منطقه ۵ احداث بوستان بانوان در سال ۱۴۰۱ با بیش از ۱۶ هزار مترمربع و با نام بوستان بصیرت در میدان ولیعصر(عج) در دستور کار قرار دارد.

آمره خاطرنشان کرد: هدف از احداث بوستان‌های بانوان، ایجاد یک محیط امن، شاد و جذاب براى آموزش، تفریح و ورزش و تأمین سلامت جسم و روح بانوان قمی است.

وی با تأکید بر اینکه با وجود دو بوستان بانوان در منطقه ۶، احداث یک بوستان بانوان در منطقه دو، تعداد بوستان در منطقه نیروگاه به ۳ بوستان افزایش پیدا می‌کند، افزود: توسعه بوستان‌ها و اماکن ورزشی بانوان در مناطق کمتر برخوردار، باید جز اهداف اصلی باشد، زیرا نشاط زنان در جامعه یکی از عوامل نشاط کل جامعه و رشد و توسعه است.