ساماندهی هسته مرکزی شهر دغدغه مدیریت شهری قم است
ساماندهی هسته مرکزی شهر دغدغه مدیریت شهری قم است
دکنر سقائیان نژاد شهردار قم گفت: ساماندهی هسته مرکزی شهر با اجرای سه پروژه، اتمام فاز 5 عمار یاسر، ساماندهی میدان مطهری و انجام مطالعات زیرگذر امام موسی صدر در دستور کار شهرداری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در چهل و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با تأکید بر اولویت شهرداری بر اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در مرکز شهر اظهار داشت: ساماندهی و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در هسته مرکزی، یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری و مدیریت شهری است.

وی اتمام پروژه فاز ۵ عمار یاسر و میدان مطهری را به‌عنوان پروژه‌های اولویت‌دار و مهم شهر نام برد و افزود: هر شنبه جلسه‌ ویژه‌ای برای پیگیری و حل چالش‌های دو پروژه میدان مطهری و فاز ۵ عمار یاسر تشکیل می‌شود.

شهردار قم تصریح کرد: ساماندهی هسته مرکزی شهر در دستور کار شورا و شهرداری بوده و ساعت‌ها در حال بحث درباره این دو موضوع هستیم که کارها در جریان است و مطالعات پروژه زیرگذر بلوار امام موسی صدر نیز در حال انجام است.

وی با تأکید بر کاهش حساسیت‌ها بین شورا و شهرداری خاطرنشان کرد: بودجه و زمان‌بندی تمام پروژه‌ها در شورای اسلامی شهر تصویب‌شده و تعیین روش اجرای پروژه جزء اختیارات شهرداری است.

دکتر سقائیان نژاد در پایان یادآور شد: در پروژه بسط شرقی ۶ عضو شورا به‌صورت مستقیم در جریان کارها بوده و در جلسات شرکت دارند و با دقت لازم حرف می‌زنند و باید بین دستگاه قانون‌گذاری و اجرایی همبستگی باشد.