با ایجاد نارضایتی برای شهروندان و عدم همکاری مالکان/۸۰ پلاک باقیمانده پروژه فاز ۵ عمار یاسر ماده ۹ می‌شود
با ایجاد نارضایتی برای شهروندان و عدم همکاری مالکان/۸۰ پلاک باقیمانده پروژه فاز ۵ عمار یاسر ماده ۹ می‌شود
شورای اسلامی شهر قم، با اجرای ماده 9 برای 80 پلاک باقی‌مانده پروژه مهم فاز 5 عمار یاسر موافقت کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، چهل و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونان و مدیران شهرداری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد.

یکی از مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه فاز ۵ عمار یاسر بود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم دراین‌باره اظهار داشت: در پروژه فاز ۵ عمار یاسر، ۱۵۰ پلاک تملک شده و ۸۰ پلاک هنوز باقی‌مانده است.

روح‌الله امراللهی از ارسال اخطارهای مکرر برای پلاک‌های باقی‌مانده خبر داد و افزود: با مالکان مسیر پروژه فاز ۵ عمار یاسر بیشترین همکاری انجام‌شده است و شورا باید ماده ۹ برای این پلاک‌ها را تصویب کند تا شهرداری بتواند این پروژه چندساله را به پایان برساند، زیرا نارضایتی گسترده‌ای را ایجاد کرده است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم  نیز در بخش دیگری از این جلسه، تصریح کرد: تا جای ممکن باید با شهروندان به توافق رسید و استفاده از ماده ۹ در آخرین مرحله اجرا شود.

نرجس نیازمند با تأکید دوباره بر حفظ بیت‌المال یادآور شد: کسب رضایت شهروندان مهم‌ترین دغدغه شورا و شهرداری بوده و امیدواریم شهروندان با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است اعضای شورای شهر، اجرای ماده ۹ را برای ۸۰ پلاک باقی‌مانده در پروژه فاز ۵ عمار یاسر از خیابان بیگدلی تا خیابان شهید فاطمی و از خیابان شهید فاطمی تا میدان سپاه را تصویب کرد.