دغدغه مدیریت شهری قم برای ایمنی بزرگراه امام علی(ع)
دغدغه مدیریت شهری قم برای ایمنی بزرگراه امام علی(ع)
مهندس مسگری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم از مشارکت شهرداری قم در نصب بخشی از گاردریل‌های بزرگراه امام علی علیه السلام خبر داد و گفت: شهرداری نسبت به ارتقای ایمنی این بزرگراه حساسیت دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس محمود مسگری در پنجاه و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساحتمان شهید باکری، اظهار داشت: تکرار تصادفات مرگبار در بزرگراه امام علی(ع) طی سال‌های قبل سبب شده بود تا شهرداری قم نسبت به نصب گاردیل به‌صورت مشارکتی اقدام نماید.

وی ادامه داد: وجود بوستان جوان در نزدیکی بزرگراه امام علی(ع) و استفاده درون‌شهری از این محور در آینده‌ای نزدیک، سبب شده تا شهرداری نسبت به ارتقای ایمنی این بزرگراه حساسیت داشته باشد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به طرح شهرداری قم برای صدور اختصاص مجوز تجاری به برخی یادمان‌های شهدای فاقد متولی، گفت: صدور هرگونه تجاری به این یادمان‌ها باید متناسب با اصول شهرسازی و ویژگی‌های مکانی خاص یادمان‌ها باشد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: در قالب این یادمان ۵۰ مترمربع مجوز تجاری به این یادمان‌ها با رعایت تمام ضوابط اعطا خواهد شد تا هزینه نگهداری این مراکز تأمین شود.