تملکات طرح دوسطحه بلوار جمهوری، کُند است
تملکات طرح دوسطحه بلوار جمهوری، کُند است
مهندس امرالهی سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: تا زمانی که تملکات طرح دوسطحه بلوار جمهوری در محدوده خیابان سواران و بلوار یادگار امام تکمیل نشود، عملاً پیشرفت‌های عمرانی و فیزیکی آن نمی‌تواند انتظارات شهروندان را برآورده کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مهندس روح‌الله امراللهی با اشاره به پروژه دوسطحه بلوار جمهوری اسلامی در محدوده شهرداری منطقه دو شهرداری قم، بیان کرد: این طرح مراحل عمرانی خود را به اتمام رسانده و شهریورماه سال جاری افتتاح می شود و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: تمام مراحل طراحی تا اجرای این طرح کلان حوزه حمل‌ونقل و ترافیک توسط متخصصان و مهندسان بومی شهر قم انجام‌ شده است.

وی اضافه کرد: روند تملک این محور باوجود گذشت ۵ سال هنوز به اتمام نرسیده و این بخش از پروژه محل تأمل و بحث دارد و لازم است تا تملکات پروژه نیز مانند بخش‌های دیگر آن به‌خوبی دنبال شود.

امراللهی یادآور شد: درصورتی‌که تملکات پروژه تونل بلوار جمهوری اسلامی به‌خوبی پیش نرود عملاً پیشرفت‌های عمرانی و فیزیکی آن نمی‌تواند انتظارات شهروندان را برآورده کند.

گفتنی است این پروژه در منطقه دو حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا قبل از بلوار یادگار امام در دست اقدام است و یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های مدیریت شهری قم به شمار می‌آید.