تصویب بودجه ۴۵ میلیارد تومانی برای ادامه طرح بلوار جمهوری و احداث بوستان بانوان در منطقه ۲ قم
تصویب بودجه ۴۵ میلیارد تومانی برای ادامه طرح بلوار جمهوری و احداث بوستان بانوان در منطقه ۲ قم
تصویب افزایش ردیف بودجه 45 میلیارد تومانی جهت ادامه بلوار دوسطحه جمهوری اسلامی، احداث بوستان بانوان در منطقه دو و بررسی آخرین وضعیت مونوریل و مترو از مهم‌ترین مباحث پنجاه و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، پنجاه و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم به ریاست دکتر حسین اسلامی و با حضور دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار، معاونان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

در بخشی از این جلسه اخذ مجوز به‌روزرسانی عوارض حذف پارکینگ و تهاتر آن با یکی از سرمایه‌گذاران، پس از توضیحات کمیسیون تخصصی برنامه‌وبودجه مصوب شد.

در ادامه لایحه اخذ مجوز ردیف اعتباری با عنوان تعمیر، تجهیز و تکمیل ساختمان اداری منطقه یک ‌جهت انتقال به ساختمان آرتا نیز پس از تبادل‌نظر بین اعضای شورای شهر قم مورد تصویب قرار گرفت.

اخذ مجوز ردیف اعتباری با موضوع ادامه تملک بلوار جمهوری اسلامی لایحه دیگری بود که طی آن درنهایت با افزایش ۴۵ میلیارد تومانی جهت تملک ۱۲ پلاک باقی‌مانده، بعد از بررسی و ارائه نقطه نظرات بین موافقان و مخالفان درنهایت به تصویب رسید.

در خلال بررسی لایحه اخذ مجوز به‌روزرسانی مبلغ خسارت وارد آب‌گرفتگی به یکی از شهروندان در سال ۸۱ نیز ضمن بازگشت لایحه به کمیسیون برنامه‌وبودجه نسبت به واقعی سازی خسارت‌های وارده با شرایط کنونی اقتصاد، تأکید شد.

اخذ مجوز کاهش عوارض دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان و تعیین تکلیف نرخ پیشنهادی خدمات مربوط به حمل‌ونقل دانش‌آموزان مدارس شهر قم نیز دو لایحه دیگری بود که مصوب شد.

گفتنی است لایحه اخذ مجوز در راستای بند ۵ و ۲۵ مصوبات سفر رئیس‌جمهوری در خصوص مترو و مونوریل پس از تصویب لایحه دوفوریتی آن به‌صورت غیرعلنی بررسی شد.