توجه به سرویس مدارس به‌عنوان یکی از رسالت‌های سازمان تاکسیرانی تقویت شود
توجه به سرویس مدارس به‌عنوان یکی از رسالت‌های سازمان تاکسیرانی تقویت شود
امرالهی اظهار داشت: طی دو سال گذشته با شیوع بیماری همه‌گیر کرونا شاهد اختلال و رکود در مساله سرویس مدارس بودیم، اما از ابتدای سال تحصیلی جدید به خاطر کنترل نسبی بیماری و حضوری شدن آموزش‌های مدارس، لازم است تا این بخش به‌عنوان یکی از رسالت‌های سازمان تاکسیرانی تقویت شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، روح‌الله امراللهی در حاشیه برگزاری جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برنامه شورای شهر قم برای ساماندهی سرویس مدارس، اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی قم برای ساماندهی و استفاده از افراد دارای صلاحیت در سرویس مدارس در حال برنامه‌ریزی است.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته با شیوع بیماری همه‌گیر کرونا شاهد اختلال و رکود در مساله سرویس مدارس بودیم، اما از ابتدای سال تحصیلی جدید به خاطر کنترل نسبی بیماری و حضوری شدن آموزش‌های مدارس، لازم است تا این بخش به‌عنوان یکی از رسالت‌های سازمان تاکسیرانی تقویت شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم همچنین با اشاره به تملک باغ صادقی در محدوده منطقه دو شهرداری، تصریح کرد: حفظ اندک باغات باقی‌مانده سطح شهر و تبدیل آن به بوستان‌های شهری و ارتقای کاربری سبز آن‌ها از اهداف شورای شهر دریکی از مناطق کم برخوردار قم است.