احداث بوستان بانوان منطقه ۲ قم در سال جاری/اختصاص ۲۲ میلیارد تومان جهت تملک و احداث
احداث بوستان بانوان منطقه ۲ قم در سال جاری/اختصاص ۲۲ میلیارد تومان جهت تملک و احداث
نیازمند عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم گفت: شورای شهر قم تلاش می‌کند پس از تملک کامل باغ صادقی در محدوده منطقه دو شهرداری، آن را تبدیل به نخستین بوستان بانوان منطقه کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم،  نرجس نیازمند در حاشیه جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم در گفت‌وگوی با اشاره به اهمیت توسعه بوستان‌های تخصصی بانوان در شهر قم اظهار داشت: منطقه دو قم از مناطق فاقد بوستان بانوان است و امید می‌رود هرچه زودتر با تملک باغ صادقی در این محدوده شاهد آغاز عملیات اجرایی جهت تبدیل آن به بوستان ویژه بانوان باشیم.

وی با بیان اینکه مساحت این باغ حدود ۸ هزار و هفتصد مترمربع است، یادآور شد: شورای شهر قم در بودجه سال جاری برای تبدیل آن به بوستان بانوان ۲۲ میلیارد تومان در نظر گرفته است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم همچنین با انتقاد از متراژ و مساحت کم اغلب بوستان‌های موضوعی قم، تصریح کرد: اگر مساحت و زیرساخت‌های بوستان بانوان به میزان مورد نیاز نباشد امکان تحقق اهداف احداث این بوستان‌های موضوعی در ایجاد فضای نشاط، تحرک و ورزش بانوان دشوار می‌شود.

وی با اشاره به اخذ مجوز ردیف اعتباری با موضوع ادامه تملک بلوار جمهوری اسلامی در جلسه رسمی شورای شهر، تصریح کرد: پروژه بلوار جمهوری بسیار طولانی شده و مشکلات زیادی برای شهروندان حاشیه بلوار جمهوری و نیروگاه به وجود آورده است.

نیازمند با بیان اینکه این پروژه به سمت فرسایشی شدن پیش می‌رود، اظهار داشت: ۴۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز جهت تملک پلاک‌های باقی‌مانده این محور باید هر چه سریع‌تر تأمین و برای تملک پلاک‌ها هزینه گردد.