تصویب ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تملکات پروژه بلوار جمهوری اسلامی قم
تصویب ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تملکات پروژه بلوار جمهوری اسلامی قم
صابری اخذ مجوز ردیف اعتباری با موضوع ادامه تملک بلوار جمهوری اسلامی را مورداشاره قرارداد و گفت: همچنان تملک حدود ۱۲ پلاک از مسیر پیش روی این محور باقی‌مانده است و حدود ۴۵ میلیارد تومان برای تملک پلاک‌های باقی‌مانده ادامه بلوار جمهوری اسلامی نیاز است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسین صابری در پنجاه و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساحتمان شهید باکری، با اشاره به اخذ مجوز به‌روزرسانی عوارض حذف پارکینگ و تهاتر آن با یکی از سرمایه‌گذاران، اظهار داشت: بر مبنای مصوبه کمیسیون حقوقی، نرخ حذف پارکینگ بر اساس تعرفه سال جاری با این سرمایه‌گذار محاسبه خواهد شد.

وی اخذ مجوز ردیف اعتباری با عنوان تعمیر، تجهیز و تکمیل ساختمان اداری منطقه یک را موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: بر اساس این مصوبه ساختمان منطقه یک شهرداری به ساختمان آرتا، منتقل خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: برای تجهیز و تملک ساختمان جدید شهرداری منطقه یک شهرداری قم، حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.

وی همچنین اخذ مجوز ردیف اعتباری با موضوع ادامه تملک بلوار جمهوری اسلامی را مورداشاره قرارداد و گفت: همچنان تملک حدود ۱۲ پلاک از مسیر پیش روی این محور باقی‌مانده است و حدود ۴۵ میلیارد تومان برای تملک پلاک‌های باقی‌مانده ادامه بلوار جمهوری اسلامی نیاز است.

صابری اخذ مجوز به‌روزرسانی مبلغ خسارت وارده آب‌گرفتگی به یکی از شهروندان در سال۸۱ در منطقه سه شهرداری را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: تلاش می‌شود در پرداخت خسارت این شهروند، حقی از وی تضعیف نشود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم در ادامه اخذ مجوز کاهش عوارض دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان را موردتوجه قرارداد و گفت: شیوه تخفیف شهرداری به اداراتی که به‌صورت مستقیم با شهروندان در ارتباط هستند، متفاوت از اداره دیگر است.