۳۰۰۰ میلیارد تومان پروژه شهری تا پایان سال در قم افتتاح می‌شود
۳۰۰۰ میلیارد تومان پروژه شهری تا پایان سال در قم افتتاح می‌شود
دکتر اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: از ابتدای سال جاری 191 پروژه شهری به میزان 1400 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال 3 هزار میلیارد تومان پروژه شهری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی امروز در آیین بهره‌برداری از ۴۰ پروژه شهری قم و پروژه سرمایه گذاری کهکشان غدیر اظهار داشت: از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه هفته دولت قم، حدود هزار میلیارد تومان از آن مربوط به پروژه‌های مدیریت شهری است.

به گفته وی، از ابتدای سال جاری ۱۹۱ پروژه شهری به میزان ۱۴۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال ۳ هزار میلیارد تومان پروژه شهری به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اتحاد و یگانگی و هماهنگی بین مدیریت شهری و دستگاه‌های دولتی استان قم، ادامه داد: خدمت به مردم و تسریع در انجام طرح‌های عمرانی، جلوه مهم این اتحاد و هماهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: اراضی ۴۸ و ۳۲ هکتاری عرضه معوض قابل‌واگذاری برای ساماندهی هسته مرکزی، بازآفرینی بافت‌های فرسوده و معضلات حاشیه‌نشینی به شهرداری قم اختصاص‌یافته است.

اسلامی اهمیت مبحث سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری را موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: مطابق اصل ۴۴ قانون اساسی، بخش خصوصی مکمل فعالیت‌های اقتصادی دولت است و ورود حاکمیت به این مباحث از سر اجبار است.

وی بابیان اینکه نگاه به سرمایه‌گذاری در قم اصلاح‌شده و روند کنونی نیز به‌صورت مستمر در حال تکمیل است، یادآور شد: در مساله سرمایه‌گذاری، اهلیت سرمایه‌گذاری باید موردتوجه باشد.