صیانت از فرهنگ حجاب، امر مقدس است
صیانت از فرهنگ حجاب، امر مقدس است
امرالهی با اشاره به جان‌فشانی عزیزانی که جان خود را در راه امنیت مردم و کشور فدا نمودند، اظهار داشت: صیانت از فرهنگ حجاب به‌مانند یک دفاع مقدس است، چراکه جایگاه زنان در انقلاب اسلامی جایگاه والایی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح‌الله امراللهی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم غبارروبی مزار شهدا توسط اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر قم امروز با حضور در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع)، ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار پاک این سرو قامتان، با آرمانهای امام شهدا و این عزیزان تجدید پیمان کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به جان‌فشانی عزیزانی که جان خود را در راه امنیت مردم و کشور فدا نمودند، اظهار داشت: همه ما مدیون خون تک‌تک شهدا هستیم، آنان در وصیت‌نامه‌های خود به دو نکته اشاره کردند؛ پیروی از ولایت‌فقیه و حفظ حجاب که هر دو ضامن دین، امنیت و ناموس ما می‌باشند، جامعه‌ای که امنیت نداشته باشد به طور حتم آرامش نیز نخواهد داشت.

وی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر قم ضمن محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران در آسیب زدن به اموال عمومی، خانه و اموال شهروندان از اقدامات قاطع نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت تشکر کرده و مطالبه ضرر و زیان شهروندان را از برهم زنندگان نظم عمومی خواستاریم.