شهداء؛ عناصر هویت‌بخش ملت هستند
شهداء؛ عناصر هویت‌بخش ملت هستند
صابری رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: توجه به وصایای شهدا نکته مهمی است که باید موردتوجه همیشگی مسئولان و مردم شهیدپرور باشد، در اکثر مضامین وصیت شهدا بر اطاعت از ولایت و حفظ حجاب تاکید شده و قطعاً هویت و شناسنامه اقتدار این ملت همین عناصر ارزشی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس حسین صابری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم روز پنجشنبه در حاشیه مراسم غبارروبی مزار شهدا توسط اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:اعضای شورای اسلامی شهر قم حسب وظیفه و به‌مانند سنوات قبل با حضور در مزار شهدای گران‌قدر به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم غبارروبی را انجام دادند.
وی ادامه داد: توجه به وصایای شهدا نکته مهمی است که باید موردتوجه همیشگی مسئولان و مردم شهیدپرور باشد، در اکثر مضامین وصیت شهدا بر اطاعت از ولایت و حفظ حجاب تاکید شده و قطعاً هویت و شناسنامه اقتدار این ملت همین عناصر ارزشی است.


صابری افزود: متاسفانه در چند روز اخیر، شاهد هنجارشکنی آشوب گرانی هستیم که به اموال عمومی و مردم آسیب رسانده و موجب تألم خاطر مردم متدین و شهیدپرور قم شده‌اند، این اغتشاشگران در شهر عش آل محمد (ص) به دنبال اجرای پروژه روسری تکانی بوده و با حضور حافظان نظم و امنیت این مهم به تاریخ خواهد پیوست.
وی با اشاره به تاکیدات رهبری انقلاب در خصوص مردمی ماندن انقلاب اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری مردم صاحبان اصلی کشور هستند و مانند ۹ دی، در صورت نیاز پاسخ کوبنده به معاندان و بدخواهان این نظام که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده است، خواهند داد.