شهرداری قم در اربعین حسینی فعالیت های شاخصی در حوزه فرهنگی و خدماتی انجام داده است
شهرداری قم در اربعین حسینی فعالیت های شاخصی در حوزه فرهنگی و خدماتی انجام داده است
حجت‌الاسلام مرتضی استقامت با اشاره به فعالیت های شهرداری قم در اربعین حسینی، اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری قم در طول دوران اربعین حسینی علاوه بر خدمات در داخل شهر قم، در شهرهای مرزی نیز فعالیت شاخصی در حوزه فرهنگی و خدماتی از خود به یادگار گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری قم در طول دوران اربعین حسینی علاوه بر خدمات در داخل شهر قم، در شهرهای مرزی نیز فعالیت شاخصی در حوزه فرهنگی و خدماتی از خود به یادگار گذاشتند.
استقامت با اشاره به تاخیر زمانی برخی از پروژه های عمرانی، بیان داشت: پروژه هایی مانند تقاطع نماز، شهربازی معارفی، فاز ۵ عمار یاسر و شهدای روحانیت از زمان بندی اولیه عقب است.
وی ادامه داد: از بعد اجتماعی و مقبولیت اجتماعی عدم انجام به موقع پروژه های عمرانی شهرداری هزینه های اجتماعی و مالی چند برابری را برای مدیریت شهری در پی داشته است.
وی افزود: اهتمام به انجام و پایان کار برای مردم بسیار مهم است، نقدهای کاری به شهرداری نیز، نافی زحمات مدیران شهرداری نیست و دغدغه های مطرح شده صرفا در این مهم جاری است که از ظرفیت موجود استفاده بهتری انجام شود.