حمایت مستمر شورای شهر از به‌روز‌رسانی تجهیزات سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم
حمایت مستمر شورای شهر از به‌روز‌رسانی تجهیزات سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم
مهندس آمره اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات‌رسان شهرداری است و تقویت آن موجب بالا بردن ضریب ایمنی در شهر و کاهش حوادث خواهد بود که این موضوع آرامش را برای همشهریان به دنبال خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، معصومه آمره در حاشیه بازدید شماری از مدیران استانی و شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قم از ایستگاه‌های آتش‌نشانی به مناسبت هفتم مهرماه و روز آتش‌نشان و خدمات ایمنی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه‌روزی کلیه آتش‌نشانان خدوم و زحمتکش شهر قم، اظهار داشت: هفتم مهرماه و روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را صمیمانه به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض کرده و آرزوی توفیق و سلامتی را برای تمام نیروهای آتش‌نشانان شهر قم از خداوند متعال خواستاریم.

وی تاکید کرد: سازمان آتش‌نشانی یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات‌رسان شهرداری است و تقویت آن موجب بالا بردن ضریب ایمنی در شهر و کاهش حوادث خواهد بود که این موضوع آرامش را برای همشهریان به دنبال خواهد داشت.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر قم، حمایت از سازمان خدمات رسان آتش‌نشانی در زمینه تجهیز و به‌روزرسانی تجهیزات و ملزومات به‌منظور تقویت و همچنین پیشگیری از حوادث اولویت شورای شهر است.

آمره، ادامه داد: شورای اسلامی شهر در خصوص به‌روزرسانی تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و ارتقاء خدمات به عموم شهروندان همواره پشتیبانی خواهد کرد؛ شهر قم در مقایسه با سایر آتش‌نشانی‌های کشور از توانمندی انسانی خوبی برخوردار است، اما برای حفظ و ارتقاء توانمندی نیروی انسانی، نیازمند خریداری تجهیزات عملیاتی بروز است که لازمه آن حمایت و توجه ویژه مسئولان استانی و ملی می‌باشد.