از کاهش حوادث خانه مسافرها با ورود آتش‌نشانی قم به مباحث ایمنی تا تاکید بر به‌روزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی
از کاهش حوادث خانه مسافرها با ورود آتش‌نشانی قم به مباحث ایمنی تا تاکید بر به‌روزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی
نیازمند با تاکید بر نقش کارکردی ورود سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم به ایمنی خانه مسافرهای شهر، گفت: از زمان ورود این سازمان به حوزه ایمنی این مراکز، شاهد کاهش ملموس حوادث هستیم که لازم است تا برخی پاساژ و مراکز اقامتی ناایمن نیز اخطاریه‌های این سازمان را کاملاً جدی گرفته و در مسیر رفع موارد خطرآفرین اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در حاشیه بازدید از ایستگاه‌ها و تقدیر از آتش‌نشانان قمی به مناسبت هفتم مهرماه و روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار داشت: کلانشهر قم هم‌اکنون با برخورداری از ۲۴ ایستگاه آتش‌نشانی ازنظر سرانه‌های تعریف‌شده ایمنی، وضعیت استانداردی دارد.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم روند بلندمرتبه‌سازی در قم را موردتوجه قرار داد و گفت: با توجه به توسعه احداث ساختمان‌های بلند در قم، لازم است تا تجهیزات سازمان آتش‌نشانی نیز به اقتضای آن به روز و تکمیل شود.

وی با اشاره به احداث ایستگاه مادر و مرکزی به‌عنوان یکی از بزرگترین ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح کشور، ابراز کرد: این ایستگاه در مساحتی حدود ۹ هزار مترمربع با تعریف کاربری‌های مختلف حوزه امداد و نجات می‌تواند نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی و ارتقای ایمنی شهر داشته باشد.

رییس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر نقش کارکردی ورود سازمان آتش‌نشانی به ایمنی خانه مسافرهای شهر، تصریح کرد: از زمان ورود این سازمان به حوزه ایمنی این مراکز، شاهد کاهش ملموس حوادث هستیم که لازم است تا برخی پاساژ و مراکز اقامتی ناایمن نیز اخطاریه‌های این سازمان را کاملاً جدی گرفته و در مسیر رفع موارد خطرآفرین اقدام کنند.