حضور مردم انقلابی قم در صحنه؛ برگ زرین دیگری برای شهر عش آل محمد(ص) است
حضور مردم انقلابی قم در صحنه؛ برگ زرین دیگری برای شهر عش آل محمد(ص) است
حجت‌الاسلام مرتضی استقامت با اشاره به حضور حماسی مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: اگر این حضور پرشور نبود این قائله به این راحتی‌ها حل نمی‌شد؛ امروز بهترین کمک به انقلاب اسلامی خدمت به اقشار ضعیف و افرادی است که هیچ پشتیبانی جز خدا ندارند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار داشت: اغتشاشگران طی این اتفاقات خسارت‌های زیادی به بانک‌ها، تابلوهای شهری، ایستگاه‌های اتوبوس، معابر عمومی، فضای سبز و غیره وارد کردند.
وی با انتقاد از مواضع برخی از سلبریتی ها و هنرمندان، گفت: ممکن است برخی از این افراد از سر جهل موضع می‌گیرند، درحالی‌که از عواقب آن خبر ندارند و خسارت‌های سنگینی را به کشور وارد می‌کنند.
عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: نیروهای خدمات شهری در قم در کمترین زمان ممکن نسبت به جمع‌آوری خسارت‌های وارده اقدام کرده و شرایط را به روال عادی برگردانند که شایسته است از همه آن‌ها قدردانی کنیم.
ی تاکید کرد: حضور حماسی مردم قم در محکومیت اغتشاشات اخیر، برگ زرین دیگری برای شهر عش آل محمد(ص) است. اگر این حضور پرشور نبود این قائله به این سرعت در سطح شهر جمع نمی گردید.