تاکید بر رعایت مقررات ملی ساختمان برای کاهش خسارت‌های مالی و جانی حوادث
تاکید بر رعایت مقررات ملی ساختمان برای کاهش خسارت‌های مالی و جانی حوادث
مهندس اخوان عضو شورای اسلامی شهر قم ضرورت به‌روزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی را موردتوجه قرار داد و گفت: این سازمان باید با تجهیز به بروزترین تجهیزات و امکانات بتواند خسارت‌های ناشی از انواع حوادث را به حداقل ممکن برساند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های آتش‌نشانی به مناسبت هفتم مهرماه و روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، با اشاره به اهمیت تجهیز و حمایت از نیروهای آتش‌نشانی، افزود: احساس امنیت روانی و آرامش در بین شهروندان یکی از مهم‌ترین اصول حمکرانی و برنامه‌ریزی ها بوده که یکی از ابعاد مهم آن را مساله آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شامل می‌شود.

وی با تاکید بر حضور میدانی و مجاهدت نیروهای آتش‌نشانی در بروز حوادث مختلف در شهر، ادامه داد: در تمام حوادث مترقبه و غیرمترقبه آتش‌نشانی در کف میدان بوده و نقش کلیدی و مؤثری دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم ضرورت به‌روزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی را موردتوجه قرار داد و یادآور شد: این سازمان باید با تجهیز به بروزترین تجهیزات و امکانات بتواند خسارت‌های ناشی از انواع حوادث را به حداقل ممکن برساند.

وی با اشاره به مبحث ایمنی و رعایت مقررات ملی ساختمان، تصریح کرد: نصب دستگاه‌های اعلام، اطفاء حریق و سایر ملزومات ایمنی برای کاهش خسارت‌های مالی و جانی نیز باید جدی گرفته شود، تا علاوه بر ارتقای ایمنی، مبحث امداد و نجات نیز در سریع زمان ممکن به انجام برسد.