فرصت احیای بافت‌های فرسوده قم با تنظیم صلح‌نامه
فرصت احیای بافت‌های فرسوده قم با تنظیم صلح‌نامه
محرری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم گفت: صلح‌نامه یکی از روش‌های بسیار مناسب جهت ایجاد انگیزه در شهروندان ساکن بافت‌های فرسوده و قدیمی شهر جهت توسعه محیط زندگی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اخذ مجوز عدم اعمال تخفیفات عوارض ارزش‌افزوده موضوع ماده ۳۰ تعرفه در بافت فرسوده بابت املاک فاز ۵ عمار یاسر در صورت عدم تنظیم صلح‌نامه، اظهار داشت: با این اقدام شورای شهر قم، انگیزه مطلوبی در بین شهروندان ساکن در بافت‌های فرسوده و همچنین بلوار عمار سایر ایجاد می‌شود.

وی اخذ مجوز اقاله قرارداد در بلوک ۱۹ بلوار پیامبر اعظم(ص) را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این طرح از ابتدا با برخی حساسیت‌ها در اجرا همراه بوده و امکان پیشبرد طرح وجود نداشته است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مجوز اصلاح و تکمیل بند ۳ لایحه با موضوع اخذ مجوز بنده ۵ و ۲۵ مصوبات سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه مترو و مونوریل، ابراز کرد: در طرح سه بندی شورای شهر تمام اصول و ضوابط مربوط به مونوریل قم پیش‌بینی‌شده است.