اجرای ۶.۸ کیلومتر مونوریل قم با اعتبارات ملی
اجرای ۶.۸ کیلومتر مونوریل قم با اعتبارات ملی
اخوان مجوز اصلاح و تکمیل بند ۳ لایحه با موضوع اخذ مجوز بند ۵ و ۲۵ مصوبات سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه مترو و مونوریل را موردتوجه قرار داد و گفت: در قالب سفر رییس جمهوری به قم، دولت نسبت به اجرای ۶.۸ کیلومتر مونوریل مصوبه قانونی وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری شورا برگزار شد، اظهار داشت: کاهش متراژ طرح‌های عمرانی، بیشترین درصد از مطالبات شهروندان از شهرداری را تشکیل می‌دهد که این مطالبات بر اساس سال اعلامی محاسبه و پرداخت می‌شود.

وی اخذ مجوز ایجاد ردیف برای تملک مدرسه آمنه و فیاض بخش در میدان شهید امینی بیات در منطقه دو را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری افزایش ردیف بودجه‌های جدید بیشتر از پیش‌بینی‌های اولیه بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: از ابتدای امسال ردیف‌های بودجه جدید به بودجه شهرداری قم افزوده‌شده است.

وی مجوز اصلاح و تکمیل بند ۳ لایحه با موضوع اخذ مجوز بند ۵ و ۲۵ مصوبات سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه مترو و مونوریل را موردتوجه قرار داد و گفت: در قالب سفر رییس جمهوری به قم، دولت نسبت به اجرای ۶.۸ کیلومتر مونوریل مصوبه قانونی وجود دارد.