فتنه ایجاد تفرقه دشمنان راه به‌جایی نخواهد برد/تأکید بر تقویت اقتدار پلیس
فتنه ایجاد تفرقه دشمنان راه به‌جایی نخواهد برد/تأکید بر تقویت اقتدار پلیس
دکتر اسلامی رییس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر برنامه دشمنان در ایجاد تفرقه، گفت: وقتی تحریم برنده‌ترین سلاح دشمنان راه به‌جایی نبرده است، دشمنان برهم زدن وحدت و انسجام در کشور را در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در پنجاه و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، با اشاره به سالروز شهادت سردار حسین همدانی، اظهار داشت: این شهید در فتنه ۸۸ حدود ۵ هزار نفر از افراد را تحت آموزش‌های نظامی و دفاعی قرار داد، به‌نحوی‌که علاوه بر مدیریت فتنه بعد انتخابات، تعدادی از آن‌ها در جبهه مقاومت به شهادت رسیدند.

وی با تبریک آغاز هفته وحدت؛ با تأکید بر برنامه دشمنان در ایجاد تفرقه، تصریح کرد: وقتی تحریم برنده‌ترین سلاح دشمنان راه به‌جایی نبرده، دشمنان برهم زدن وحدت و انسجام را در دستور کار خود قرار داده اند.

رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به‌ضرورت تقویت اقتدار نیروی انتظامی گفت: متناسب با خدشه‌دار شدن اقتدار پلیس، امنیت عمومی نیز خدشه‌دار خواهد شد.

وی ناامیدسازی را در دستور کار دشمنان دانست و ابراز کرد: ایجاد اخلال در وحدت، انسجام، امنیت و پیشرفت ایران جزء راهبردهای کلان دشمنان است.

اسلامی با اشاره به شکست دشمنان در جنگ ترکیبی، یادآور شد: در چنین شرایطی دشمن تلاش می‌کند تا اصل انسجام ملی را زیر سؤال برده و دچار رخنه نماید.

وی با تأکید دوباره بر جنگ ترکیبی و نرم دشمنان، اضافه کرد: باید متناسب با سلاح دشمنان، سلاح و ابزارهای رسانه‌ای کشور نیز در برابر حجم بالای شبهات و القائات شبانه‌روزی تقویت شود.