پلیس قم با اغتشاشگران با سعه صدر برخورد کرد / احداث کلانتری در منطقه ۲ قم با همکاری مدیریت شهری
پلیس قم با اغتشاشگران با سعه صدر برخورد کرد / احداث کلانتری در منطقه ۲ قم با همکاری مدیریت شهری
سرهنگ اشرفی معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه عدم برخورد با اغتشاشگران نشان‌دهنده صعه صدر و مردم‌داری پلیس قم بود، گفت: آشوب‌های ایجادشده در قم در کمتر از 72 ساعت مدیریت شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی در پنجاه و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: رابطه عمیقی بین مردم و پلیس حکم‌فرماست و بعد از اغتشاشات اخیر نیز دفاع مردم از نیروی انتظامی بیشتر شده است.

وی ادامه داد: اعتماد مردم، بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی پلیس است و هرجا که نیروی انتظامی وارد عرصه می‌شود، نشان‌دهنده وجود اعتماد عمومی به حافظان امنیت است.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم، اضافه کرد: تولید امنیت یک محصول اجتماعی است و فقط بر عهده پلیس نیست و تمام نهادهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره باید به وظایف خود عمل کنند تا امنیت تولید شود اما پلیس تا پای جان حافظ امنیت جامعه است.

وی تعامل بین دستگاهی را از پیش‌شرط‌های مهم ارتقای امنیت در قم دانست و ادامه داد: با کمک شهرداری قم، فرآیندهای ترافیکی و هوشمندسازی این کلان‌شهر وضعیت مطلوبی را دنبال می‌کند.

اشرفی با تأکید بر اولویت نیروی انتظامی برای تقویت بعد رسانه‌ای، اظهار داشت: یکی از معضلات شهر قم، کم‌رنگ بودن فعالیت و تصمیم سازی‌های فرهنگی در بین نهادهای متولی است.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان قم، با بیان اینکه عدم برخورد با اغتشاشگران نشان‌دهنده سعه صدر و مردم‌داری پلیس قم بود، گفت: آشوب‌های ایجادشده در قم در کمتر از ۷۲ ساعت مدیریت شد.

وی با اشاره به کمبود پاسگاه در منطقه دو، خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام‌شده و همکاری مدیریت شهری زمینی جهت احداث یک پاسگاه جدید در خیابان جواد الائمه منطقه دو قم نهایی شده است.

اشرفی تقویت دوربین‌های شهری را مورد تأکید قرار داد و گفت: اعتبارات ابلاغی جوابگوی توسعه و به‌روزرسانی‌های موردنیاز نیست.