اهتمام مجموعه مدیریت استان و شهری برای بهره‌برداری از متروی قم
اهتمام مجموعه مدیریت استان و شهری برای بهره‌برداری از متروی قم
دکتر حسین اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهتمام مجموعه مدیریت استان در بهره‌برداری از قطار شهری، گفت: جلسات هفتگی این سازمان به‌صورت مستمر با حضور مدیران شهری و استانی در جهت بهره برداری از قطار شهری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در پنجاه و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به بررسی اساسنامه جدید سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری قم، اظهار داشت: درنهایت وزارت کشور باید اساسنامه و اصل ادغام این دو سازمان را بپذیرد.

وی یادآور شد: داشتن حداقل ۱۰ مترمربع سرانه فضای سبز شهری و وجود حداقل ۱۰۰ هکتار فضای سبز محقق شده دو پیش‌شرط اولیه در ادغام این دو سازمان در هم است که این سرانه‌ها در قم بیشتر از دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور است.

رییس شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: مشکلات گذشته شهرداری قم در ادغام سازمان کشتارگاه صنعتی نباید در تأسیس سازمان سیما و منظر و ادغام سازمان زیباسازی در سازمان پارک‌ها و فضای سبز تکرار شود.

وی با انتقاد از وضعیت نماهای شهری و افسارگسیختگی این حوزه، عنوان کرد: مبحث نماهای شهری در حوزه فعالیت‌های سازمان سیما و منظر و فضای سبز نخواهد بود و همچنان این حوزه در حیطه اختیارات معاونت شهرسازی و معماری است.

اسلامی در ادامه با اشاره به اهتمام مجموعه مدیریت استان در بهره‌برداری از قطار شهری، بیان کرد: جلسات هفتگی این سازمان به‌صورت مستمر با حضور مدیران شهری و استانی برگزار می‌شود.