بهره‌برداری از چند طرح کلان عمرانی شهر قم تا پایان سال جاری/اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی
بهره‌برداری از چند طرح کلان عمرانی شهر قم تا پایان سال جاری/اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی
نیازمند با اشاره به پروژه‌های کلان عمرانی در دست اجرای مجموعه مدیریت شهری، گفت: زیرگذر امام حسین(ع)، تقاطع شهدای روحانیت، میدان نماز، بوستان خضر نبی(ع) و مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه هشت تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری نهایی قرار خواهند گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه‌های عمرانی مجموعه مدیریت شهری، بابیان اینکه تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام دغدغه شورای اسلامی شهر قم در بودجه‌بندی سال جاری بود، اظهار داشت: با اهتمام و نظارت شورای شهر روند اجرایی و تکمیل این طرح‌ها سرعت بیشتری به خود گرفته است.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: با توجه به تأثیر مستقیم و غیرمستقیم و روزانه این پروژه‌ها در زندگی شهروندان، لازم است تا روند اتمام این طرح‌ها با جدیت و سرعت موردنظر دنبال شود تا اختلالی در عبور و مرور و حوزه حمل‌ونقل وارد نشود.

وی بابیان اینکه پروژه میدان نماز از طرح‌هایی بوده که سبب برخی مشکلات در حوزه حمل‌ونقل شده است، یادآور شد: طبق زمان‌بندی و اهتمام مجموعه مدیریت شهری، این پروژه به‌زودی تکمیل و مورد بهره‌برداری کامل قرار خواهد گرفت.

نیازمند، همچنین وضعیت پروژه فاز ۵ عمار یاسر را موردتوجه قرار داد و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد تا پایان سال به مرحله مطلوبی جهت تکمیل در سال آینده خواهد رسید.

وی با اشاره به پروژه‌های کلان عمرانی در دست اجرای مجموعه مدیریت شهری، تصریح کرد: زیرگذر امام حسین(ع)، تقاطع شهدای روحانیت، میدان نماز، بوستان خضر نبی(ع) و مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه هشت تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری نهایی قرار خواهند گرفت.