انتقاد از عدم تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم
انتقاد از عدم تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم
نیازمند عضو هیات‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم به مشکلات تجاری منطقه پردیسان اشاره کرد و گفت: تاکنون اداره کل راه و شهرسازی از واگذاری 25 درصد تجاری این منطقه خودداری کرده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در پنجاه و هشتمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم به برگزاری کنگره ملی شهدا در قم اشاره کرد و اظهار داشت: باید از اقدامات شهرداری به‌خصوص معاونت خدمات شهری و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در برگزاری کنگره ملی تقدیر کرد.

وی برگزاری کنگره شهدا را در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: هر نوع کمکی که شورای شهر به‌عنوان تصمیم‌گیرنده با آن موافقت کند، موجب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد و تمام اعضای شورا با آن موافق هستند.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: کنگره ملی شهدا بعد از ۲۸ سال مجدد در قم برگزار می‌شود و از تمام کشور در شهر حضور پیدا می‌کنند و باید باشکوه تمام برگزار شود.

وی به مشکلات تجاری منطقه پردیسان نیز اشاره کرد و گفت: پردیسان با بخش‌های دیگر شهر بسیار متفاوت بوده و خانه‌ها ساخته‌شده بدون آنکه امکانات رفاهی خدماتی و تجاری برای آن‌ها دیده شود و اداره کل راه و شهرسازی از واگذاری ۲۵ درصد تجاری این منطقه خودداری کرده است.

نیازمند، تمدید تجاری موقت‌ها را عامل رفع بخشی از مشکلات منطقه پردیسان دانست و تصریح کرد: مشاور املاک‌هایی که تا امروز فعالیت داشتند می‌توانند مجوز خود را تمدید کنند و به فعالیت خود ادامه دهند اما مجوز جدیدی برای مشاور املاک داده نمی‌شود ولی برای خدمات محله‌ای مجوز جدید صادر می‌شود.