پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی حادثه تروریستی شاهچراغ
پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی حادثه تروریستی شاهچراغ
در صحن و سرای شاهچراغ، این مامن و ماوای دل مردم شیراز و ایران، بازهم صدای مظلومیت عاشقان آل الله پیچید؛ عروج انسان‌های شریف و بی‌گناهی که آخرین نمازشان بال پرواز آنها به سوی آسمان شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر قم در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی آستان متبرک شاهچراغ شیراز، این حادثه دلخراش را به امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و هموطنان و خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی شأنه

فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ – سوره ابراهیم آیه ۴۷

در صحن و سرای شاهچراغ، این مامن و ماوای دل مردم شیراز و ایران، بازهم صدای مظلومیت عاشقان آل الله پیچید؛ مادر و کودک مظلوم در آغوش یکدیگر جان سپردند؛ مردان نان آور خانه در خون خود غلطیدند؛ پلیس و مدافعان امنیّت را شهید و به زعم خود خسته کردند، و هنوز برخی که غایتشان از آزادگی زن، برهنگی است، باور دارند به شعار زن، زندگی، آزادی که مزد بگیران خارج نشین از مصی علی نژاد تا ته مانده های پهلوی و مریم روجوی، لقلقه ی زبانشان کرده اند.

پس از آنکه داعش مسئولیّت حمله ی تروریستی به زائران شاهچراغ را بر عهده گرفت؛ رسانه سعودی اینترنشنال بلافاصله درخواست کرد ایران مثل یمن و سودان شود.! برای کسانی که تا به حال فریب بازیگران و بازیگردانان را خورده بودند، حجّت تمام شده است؛ و نباید دیگر عذر “نقشه دشمن را نمی دانستم” پذیرفته شود.

مردم این سرزمین در تشییع پیکر سردار دلها، با پرچم نظام مقدس اسلامی، خروشان آمدند! امروز هم اگر بنا بر خروش دیگر باشد آنگاه حقارتتان را در مقابل عظمت آنان به نظاره خواهیم نشست، تا به امروز رافت اسلامی ناظر به این مهم بود تا یک عده فریب خورده به خود آیند، اما دست پلید دشمنان قسم خورده از آستین داعش بیرون زد و بی محابا مسئولیت پذیرفت و دشمن نقشه ی بعدی را به پیاده نظامش ابلاغ کرد که ایران باید مثل یمن و سودان شود.

عروج انسان‌های شریف و بی‌گناهی که آخرین نمازشان بال پرواز آنها به سوی آسمان شد، آزمونی برای افرادی است که در برخی حوادث به بهانه حق‌طلبی و وطن‌پرستی گریبان چاک کردند و حال باید بدانیم آیا دیدگان‌شان حوادث را به صورت گزینشی و برخاسته از غرض نظاره می‌کند یا اینکه نگاه آنها همراه با صداقت است!. مردم بیدار و همیشه در صحنه و پلیس و بسیجی جان بر کف، تاکنون بنا بر تدبیر، مماشات را در دستور کار داشته اند تا صف حق و باطل به طور کامل هویدا شود، تا فریب خوردگان بیدار شوند، حال منتظر اشاره ای هستند تا نطفه ی پلیدی را بخشکانند.

شورای اسلامی شهر مقدس قم در کنار مردم ولایتمدار شهر عش آل محمد(ص)، شهادت مظلومانه تعدادی از زائران و نمازگزاران عاشق آل الله در حرم شاهچراغ را به محضر حضرت ولیعصر اروحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب و مردم متدین و به خون غلطیده ی شیراز تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح بلند شهدای حرم  شاهچراغ، همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را مسالت می نماید و همچنان گوش به فرمان منتظریم تا دین خود را به شهدا ادا و در سرافراز نگهداشتن پرچم مقدس اسلامی سهم خود را بپردازد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

شورای اسلامی شهر مقدس قم

۱۴۰۱/۰۸/۰۴

قم مقدسه