نقشه دشمنان برای ایران اسلامی به‌جایی نمی‌رسد
نقشه دشمنان برای ایران اسلامی به‌جایی نمی‌رسد
دکتر اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: ایجاد ناامنی و تبدیل ایران به یمن و سودان نقشه‌ای بوده که دشمنان برای ایران کشیده‌اند و باید بدانند ما اجازه نمی‌دهیم این اتفاق برای ایران اسلامی رقم بخورد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در پنجاه و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری شورای شهر برگزار شد، با اشاره به اتفاقات و مناسبات این روزهای کشور اظهار داشت: امروز آگاهی و بصیرت بیش از بیش نیاز بوده و روز شناخت حقیقی دشمن است.

وی با یادآوری روز شهادت حسین فهمیده، شهید نوجوان دفاع مقدس افزود: به قول رهبر کبیر انقلاب، رهبر ما نوجوانی است که با بصیرت و آگاهی شهید می‌شود و لقب رهبری را می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به سالروز تسخیر لانه جاسوسی نیز اشاره کرد و گفت: امروز به همه ثابت‌شده است که سفارت‌خانه بعضی از کشورها تنها کار جاسوسی را انجام می‌دهد و در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نقش آن‌ها را به‌روشنی دیدیم.

وی شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: داعش بلافاصله مسئولیت این حرکت ضد انسانی را پذیرفت و رسانه سعودی اینترنشنال درخواست کرد ایران نیز مانند سودان و یمن شود و این نشان‌دهنده دشمنی آشکار این کشورها با ایران است و باید مردم نسبت به این موضوع بصیرت و یقین پیدا کنند.

اسلامی ادامه داد: امروز گول‌خورده‌های شبکه‌ها و افراد خارج از کشور که شعار “زن، زندگی و آزادی” سر می‌دهند باید از دست قطع‌شده سردار شهید قاسم سلیمانی حیا کنند و بدانند تعداد آن‌ها در مقابل طرفداران نظام اندک بوده و این دوران کوتاه است.

وی دو نقشه دشمن برای ایران را دوباره یادآور شد و اضافه کرد: ایجاد ناامنی و تبدیل ایران به یمن و سودان نقشه‌ای بوده که دشمنان برای ایران کشیده‌اند و باید بدانند ما اجازه نمی‌دهیم این اتفاق برای ایران اسلامی رقم بخورد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه دیدار مردم قم و جمعی از مدیران شهری با مقام معظم رهبری را مطرح و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب شهر قم را شهر قیام و شهر اقامه قیام دانستند و همان‌طور که مردم قم سخنان امام را در سال ۴۲ درک کردند ما نیز امروز باید بفهمیم منظور رهبری از شهر اقامه قیام چیست.

وی در پایان به مشکلات و نقاط ضعف قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها نیز اشاره کرد و گفت: شورای عالی استان‌ها وضعیت خاصی داشته و نمی‌تواند فعال عمل کند و کلان‌شهرها نمی‌توانند دخالت کرده و تنها نماینده می‌فرستند و نماینده ممکن است عضو یک شهر کوچک باشد و به مسائل کلان‌شهرها اشراف کافی نداشته باشد.

اسلامی اضافه کرد: باید بر روی درآمدهای پایدار و استفاده از عوارض و ضرایب کارکنیم تا در بودجه مشکلی پیدا نکنیم و با نمایندگان و شورای استان‌ها جلسات کارشناسی گذاشته تا قانون به پختگی لازم برسد و سیاست اصلی که تمرکززدایی بوده اجرا شود.