ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه ۵ قم برای کاهش محدودیت‌ها
ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه ۵ قم برای کاهش محدودیت‌ها
نیازمند عضو هیات‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر سرعت بخشی بر اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه پنج شهر قم گفت: این منطقه محرومیت‌های زیادی دارد که با تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و اصلاح شوارع بخشی از این محرومیت‌ها کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در پنجاه و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری شورای شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت اصلاح شوارع منطقه جمکران اظهار داشت: جمکران قطب گردشگری و زیارتی شهر قم بعد از حرم مطهر بوده و باید در طرح‌های خود تا ۵۰ سال آینده را پیش‌بینی کنیم.

وی با تأکید بر سرعت بخشی بر اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه پنج افزود: این منطقه محرومیت‌های زیادی دارد که با تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و اصلاح شوارع بخشی از این محرومیت‌ها کاهش پیدا می‌کند.

عضو هیات‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم ساماندهی ترافیک منطقه پنج را یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری دانست و یادآور شد: تردد سالانه ۲۰ میلیون زائر نیازمند مدیریت جامع در حوزه ترافیک بوده و باید طرح اصلاح شوارع اجرایی شود.

رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم به لزوم تغییر کاربری ۴۰ هکتار فضای سبز این منطقه نیز اشاره کرد و گفت: تغییر کاربری ۴۰ هکتار فضای سبز علاوه بر تأمین منابع برای اجرای طرح‌های شهرداری باعث آزادسازی املاک مردم و رفع محرومیت‌های این منطقه نیز می‌شود.