لزوم حمایت از سازمان جوانان هلال‌احمر توسط مدیران استان و شهری
لزوم حمایت از سازمان جوانان هلال‌احمر توسط مدیران استان و شهری
نیازمند با تأکید بر اهمیت و لزوم حمایت از سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: فعالیت جهاد گونه اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر قابل‌تقدیر بوده و باید از این توانایی و آمادگی این جوانان در همه عرصه‌های مدیریتی کشور استفاده کرده و به‌عنوان بازوی قدرتمند مدیران در میدان باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند با اشاره به حضور معاون سازمان جوانان هلال‌احمر استان قم در کمیته بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: سازمان جوانان هلال‌احمر متشکل از جوانان فعال و مسئولی است که با ایده‌های موفق خود توانسته‌اند به تعالی در این حوزه دست پیدا کنند.

وی حوزه فعالیت سازمان جوانان هلال‌احمر را موردبررسی قرارداد و گفت: این سازمان در بخش‌های دانشجویی،‌ دانش‌آموزی و طلاب فعالیت‌های خوبی دارند و در شرایط و مناسبت‌های مختلف به‌صورت فعالی عمل می‌کنند و این‌گونه فعالیت‌های داوطلبانه و جهاد گونه قابل‌تقدیر است.

رئیس کمیته بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قم یادآوری کرد: حضور داوطلبانه این افراد در دوران کرونا و در بیمارستان‌ها قابل‌تقدیر بوده و در بسیاری از اتفاقات و بحران‌های طبیعی در کشور همین‌گونه فعال هستند و باید این بخش از فعالیت این جوانان نیز به‌خوبی دیده شود.

وی در ادامه تعریف سازمان هلال‌احمر را تشریح و بیان کرد: با توجه به تعریف گسترده‌ای که از فعالیت‌های سازمان هلال‌احمر وجود دارد، باید از این توانایی و آمادگی این جوانان در همه عرصه‌های مدیریتی کشور استفاده کرده و به‌عنوان بازوی قدرتمند مدیران در میدان باشند.

نیازمند، فعالیت‌های سازمان جوانان هلال‌احمر را به‌صورت ویژه نیز موردبررسی قرارداد و تصریح کرد: فعالیت‌های این سازمان از گذشته بیشتر شده و نیاز به حمایت بیشتری از طرف مدیران استان و شهری دارند تا بتوانند توانمندی و گستره فعالیت‌های خود را افزایش دهند.

وی تأکید کرد: حمایت از سازمان جوانان هلال‌احمر در حوزه آموزش بسیار مؤثر است و تربیت افراد متخصص می‌تواند در التیام زخم و درد افراد آسیب‌دیده بسیار مهم باشد، البته این سازمان تا امروز نیز بدون حمایت توانسته گام‌های بزرگی را در این حوزه بردارد.