رمپ و لوپ چهارم تقاطع مدافعین سلامت احداث می‌شود
رمپ و لوپ چهارم تقاطع مدافعین سلامت احداث می‌شود
دکتر دهناد با اشاره به پروژه تقاطع مدافعین سلامت اظهارد اشت: این پروژه یک تقاطع شبدری بوده که محور آیت‌الله بروجردی را به میدان ولی‌عصر(عج) متصل می‌کند و سه رمپ و لوپ آن اجراشده و رمپ و لوپ چهارم، شهرک قدس را به بلوار آیت‌الله بروجردی متصل خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در شصتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لایحه اخذ مجوز پیمان پروژه تکمیل رمپ و لوپ شماره چهار تقاطع مدافعین سلامت اظهار داشت: این پروژه یک تقاطع شبدری بوده که محور آیت‌الله بروجردی را به میدان ولی‌عصر(عج) متصل می‌کند و سه رمپ و لوپ آن اجراشده و در رمپ و لوپ شماره چهار شهرک قدس را به بلوار آیت‌الله بروجردی متصل می‌شود.

وی اعتبار موردنیاز پروژه را موردبررسی قرارداد و افزود: عدد بالای پیشنهاد داده‌شده برای این پروژه به علت هزینه بالای خاک‌برداری و کوه بری در پروژه بوده و ۲۷۰ هزار مترمکعب مساحت خاک‌برداری و کوه بری در این پروژه است و اتصال این بخش از پروژه از سمت شهرک قدس به‌طرف بیمارستان نور تردد را تسهیل خواهد کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: بیمارستان نور با سرعت خوبی در حال اجرا است و موضوع دسترسی این بیمارستان با بلوار آیت‌الله بروجردی طراحی‌شده و تا زمان به بهره‌برداری رسیدن بیمارستان مسیر ازنظر دسترسی به آن نیز ایمن خواهد بود.

وی سپس به لایحه افزایش قیمت قم کارت‌ها به ۲۰۰ هزار ریال نیز اشاره کرد و گفت: تهیه قم کارت‌ها برای شهرداری هزینه زیادی داشته و بیشترین کاربرد آن برای پرداخت غیر نقدی اتوبوس‌ها بوده و نیاز است این افزایش قیمت را برای آن لحاظ کنیم.

دهناد در پایان لایحه خرید تجهیزات لازم برای قطار شهری را نیز موردبررسی قرارداد و گفت: خرید این تجهیزات و ماشین‌آلات برای راه‌اندازی مترو نیاز بوده و در مورد نخست دستگاه برای جابه‌جای قطارها نیاز است، دستگاه دوم برای نگه‌داری خطوط قطار شهری مورداستفاده قرار می‌گیرد و سومین دستگاه نیز دستگاه امداد و نجات است و باید خریداری شود.