انتقاد از شهرداری در راستای رفع دغدغه‌هاست/تبیین سیره شهدا باید پس از کنگره شهدا نیز مورد توجه قرار گیرد
انتقاد از شهرداری در راستای رفع دغدغه‌هاست/تبیین سیره شهدا باید پس از کنگره شهدا نیز مورد توجه قرار گیرد
مسگری با اشاره به این مهم که نقد یکی از اصول پیشرفت و توسعه است، اظهار داشت: همه اعضای شورای اسلامی شهر در جایگاه خود باید جوابگوی دغدغه‌های مردم باشند، انتقاد از شهرداری در راستای رفع دغدغه‌هاست و این تذکرات قطعا در ذیل خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری نایب رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم در ۲۶ آبان ماه در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: توجه به جایگاه شهدا و تبیین سیره آنان پس از کنگره شهدا نیز باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، ۲۰ میلیارد ریال کمک شهرداری قم که با حمایت و مصوبه قاطع شورای اسلامی شهر قم انجام گرفت، یکی از کارهای مدیریت شهری بوده است.

وی با بیان اینکه خدمات و کارهای شکل گرفته شده با محوریت شورای اسلامی شهر در حوزه ایثار و شهادت باید مورد توجه باشد، اضافه کرد:  نگاه مقطعی به این حوزه و ذیل کنگره باید تغییر کند و نمود این مهم توجه مستمر منتخبین مردم قم در شورای اسلامی شهر به تبیین موارد ذکر شده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تذکرات رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه به شهردار قم در شصتمین جلسه رسمی شورا، افزود: نقد یکی از اصول پیشرفت و توسعه است و همه اعضای شورای اسلامی شهر در جایگاه خود باید جوابگوی دغدغه‌های مردم باشند، انتقاد از شهرداری در راستای رفع دغدغه‌هاست و این تذکرات قطعا در ذیل خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان است.

مسگری افزود: تمام اعضای شورا حق یکسان در تذکر به شهرداری داشته و مجموعه شهرداری باید پاسخگوی موارد طرح شده باشند و نمی‌توانند بگویند پاسخگو نیستیم.