تأمین خودروی برقی برای پیاده‌راه‌های هسته مرکزی قم از مطالبات شهروندان است
تأمین خودروی برقی برای پیاده‌راه‌های هسته مرکزی قم از مطالبات شهروندان است
حجت‌الاسلام مرتضی استقامت با اشاره به دغدغه های شورا در حوزه ترافیک و حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: تغییر معبر رودخانه به بلوار باید به‌صورت جدی پیگیری شود تا در آینده به مسائل حقوقی برنخوریم، همچنین باید تأمین خودروهای برقی نیز جدی دنبال شود و این‌یکی از مطالبات جدی شورای شهر از شهرداری است.

به گزاش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت در شصت و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: امیدواریم در شرایط کنونی کشور، ما راه خود را تشخیص داده و بهترین آورده را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشیم.

وی گرفتن عبرت از وقایع امروز جامعه را لازم خواند و افزود: داشتن بصیرت و فهم از تحلیل وقایع امروز نعمتی است که خداوند به ما داده و باید با نگاه مثبت و عبرت‌آموز به این مسائل نگاه کنیم و باید این نگاه مقام معظم رهبری در تمام مدیران ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با یادآوری تعبیر مقام معظم رهبری در مورد فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: در سال ۸۸ رهبری وقایع ایجادشده را آچارکشی انقلاب عنوان کردند و امروز نیز باید با این نگاه به بازنگری امور و مشکلات بپردازیم.

وی سپس مسائل مطرح‌شده در حوزه ترافیک را موردتوجه قرارداد و تأکید کرد: تغییر معبر رودخانه به بلوار باید به‌صورت جدی پیگیری شود تا در آینده به مسائل حقوقی برنخوریم، همچنین باید تأمین خودروهای برقی نیز جدی دنبال شود و این‌یکی از مطالبات جدی شورای شهر از شهرداری است.