عدالت در اجرای قوانین، از اهم مسئولیت‌های شورا است
عدالت در اجرای قوانین، از اهم مسئولیت‌های شورا است
اخوان بر یکسان دیده شدن تمام شهروندان در اجرای تبصره‌ها در حوزه شهرسازی تأکید کرد و گفت: نباید شهروندان احساس کنند در مواردی شورای شهر دوگانه عمل می‌کند و یک قانون به چند صورت اجرا می‌شود، عدالت در اجرای قوانین از اهم مسئولیت‌های شورا است.

به گزاش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان در شصت و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به اهمیت دقت در واژه‌ها در لایحه‌های موردبررسی در شورای اسلامی در زمان تصویب اظهار داشت: همیشه مشکلات زیادی در مورد مسیر رودخانه به‌عنوان یک معبر وجود داشته و در صورت اصرار مدیریت شهری بر حفظ این معبر، باید پیش‌بینی‌های حقوقی آن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: باید واژه رودخانه از کنار معبر شهید سردار سلیمانی حذف شود، زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل مدیریت شهری باید پاسخگو باشد و واژه معبر رودخانه به بلوار سردار شهید سلیمانی تغییر کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم همچنین بر یکسان دیده شدن تمام شهروندان در اجرای تبصره‌ها در حوزه شهرسازی تأکید کرد و گفت: نباید شهروندان احساس کنند در مواردی شورای شهر دوگانه عمل می‌کند و یک قانون به چند صورت اجرا می‌شود، عدالت در اجرای قوانین از اهم مسئولیت‌های شورا است.