مدیریت شهری آماده همکاری برای ساخت بیمارستان کودکان است
مدیریت شهری آماده همکاری برای ساخت بیمارستان کودکان است
محرری گفت: اگر زمین مناسبی پیدا شود، شهرداری و شورای شهر و همچنین خیرین آماده همکاری برای ساخت بیمارستان کودکان مجهز و به‌روز در شهر قم هستند و شورای شهر و شهرداری در بخش عوارض کمک خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در شصت و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، ضمن تبریک روز پرستار و تقدیر از فداکاری آنان اظهار داشت: تمام بیمارستان‌های دولتی بر اساس آخرین مصوبه دولتی باید تحت نظر مؤسسات خیریه باشند.

وی تعداد مؤسسات خیریه شهر قم در حوزه سلامت را ۶ مرکز اعلام کرد و افزود: ۶ موسسه خیریه خاص در حوزه سلامت در شهر قم در حال فعالیت هستند که امیدواریم تعداد این مؤسسات روزبه‌روز بیشتر شده و خیرین در این حوزه ورود کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم به‌صورت اختصاصی شرایط بیمارستان کودکان را موردتوجه قرارداد و گفت: این بیمارستان بسیار فرسوده بوده و ساختمان آن با تعداد بیماری که پذیرش می‌کند هیچ تناسبی ندارد و زمین آن دیگر قابلیت توسعه ندارد.

وی ادامه داد: اگر زمین مناسبی پیدا شود، شهرداری و شورای شهر و همچنین خیرین آماده همکاری برای ساخت بیمارستان کودکان مجهز و به‌روز در شهر قم هستند و شورای شهر و شهرداری در بخش عوارض کمک خواهد کرد.

محرری در ادامه به موضوع ساخت خانه موزه هیات اشاره کرد و گفت: این خانه موزه در بودجه ردیف با نام دارد و نیاز به مصوب در شورای شهر به‌صورت لایحه ندارد.