پرستاران از خدوم ترین اقشار جامعه هستند/آمادگی مدیریت شهری برای همکاری بیشتر با جامعه پرستاری
پرستاران از خدوم ترین اقشار جامعه هستند/آمادگی مدیریت شهری برای همکاری بیشتر با جامعه پرستاری
نیازمند عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اهمیت و جایگاه پرستاران و بی‌توجهی جامعه به مشکلات این قشر گفت: امروز جامعه نیاز دارد به پرستاران توجه بیشتر شود و مدیریت شهری تلاش می‌کند خدمات مطلوبی را به پرستاران ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در شصت و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به‌روز پرستار و تبریک این روز به جامعه بزرگ پرستاری کشور اظهار داشت: لازم است از پرستاران به‌خصوص پرستاران خانم شهر کریمه اهل‌بیت(س) تقدیر ویژه‌ای انجام شود.

وی پرستاران را یکی از مظلوم‌ترین قشر جامعه دانست و افزود: متأسفانه جامعه به مشکلات و آسیب‌های روحی پرستاران توجه نمی‌کند و این در حالی است که ساعت‌های کاری این قشر بدون تعطیلی تمام ساعت‌های روز را دربر می‌گیرد و در یک سال گذشته حتی مسائل رفت‌وآمد و غذا را برای این صنف سخت شده که خوشبختانه در حال حل شدن است.

رئیس کمیته بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: مدیریت شهری باید این قشر را در نظر داشته باشد و از شورای اسلامی شهر جای تقدیر داشته که این تخفیفات را برای این افراد در نظر گرفتند و تلاش می‌کنیم تا جایی که ممکن است از این سربازان خط مقدم سلامت حمایت کنیم.

وی سپس با قرائت لوح تقدیر از جامعه پرستاران و برگزاری مراسم تقدیر از پرستاران گفت: امروز جامعه نیاز دارد به پرستاران توجه بیشتر شود، زیرا همین توجه به جامعه بازگشته و سطح سلامت جامعه را ارتقاء خواهد داد.