رأی دیوان در رد تبصره ۳ شرکت آب و فاضلاب موردتوجه قرار گیرد
رأی دیوان در رد تبصره ۳ شرکت آب و فاضلاب موردتوجه قرار گیرد
اخوان عضو شورای اسلامی شهر قم دو ایراد به لایحه تبصره سه شرکت آب و فاضلاب را مورد اشاره قرار داد و گفت: بر اساس قانون جدید درامدهای پایدار، نباید رأیی را که دیوان رد کرده دوباره به رأی گذاشت و این جای اشکال دارد، همچنین هیئت انطباق باید به این موضوع توجه کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان در شصت و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لایحه پیشنهاد تبصره سه شرکت آب و فاضلاب مربوط به آب بهاء، فاضلاب بهاء و حق انشعاب در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: تمام درآمد کسب‌شده در تبصره سه تنها در توسعه انشعاب آب و فاضلاب هزینه می‌شود و شهر قم از نظر بودجه در این بخش با کمبودهای جدی روبه است.

وی دو ایراد به این لایحه تبصره سه وارد کرد و افزود: بر اساس قانون جدید درامدهای پایدار، نباید رأیی را که دیوان رد کرده دوباره به رأی گذاشت و این جای اشکال دارد، همچنین هیئت انطباق باید به این موضوع توجه کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه نسبت به تذکر کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم به سازمان توسعه عمران تأکید کرد: تفاوت نیروها باید توجیه شود و بر اساس قوانین باید مشخص شود.