پیام تسلیت شورای اسلامی شهر قم در پی ارتحال آیت‌الله سید محمدصادق روحانی
پیام تسلیت شورای اسلامی شهر قم در پی ارتحال آیت‌الله سید محمدصادق روحانی
نفس گرم توأم با خلوص و معنویت باطنی حضرت آیت‌الله سید محمدصادق روحانی (رضوان الله علیه)، که حاصل سالها همنشینی با سالکان توحیدی و تألیف ده‌ها جلد کتاب از جمله موسوعه گرانسنگ «فقه الصادق(علیه السلام) »، که سالیان متمادی جزء منابع علوم اسلامی در حوزه‌های علمیه به شمار می‌آیند باعث تربیت فضلای بسیاری گردیده است، که ان شاءالله موجب علو درجات این فقیه جلیل القدر در سرای ماندگار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله سید محمدصادق روحانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا الله و انا الیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ

فقدان عالم برجسته و فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله سید محمدصادق روحانی (رضوان الله علیه)، ضایعه بزرگی بود که بر حوزه های علمیه، جامعه علمی تشیع و اهالی شهرکریمه اهل بیت(س) وارد آمد.

نفس گرم توأم با خلوص و معنویت باطنی، که حاصل سالها همنشینی با سالکان توحیدی و تألیف ده‌ها جلد کتاب از جمله موسوعه گرانسنگ «فقه الصادق (علیه السلام)»، که سالیان متمادی جزء منابع علوم اسلامی در حوزه‌های علمیه به شمار می‌آیند، باعث تربیت فضلای بسیاری گردیده است، که ان شاءالله موجب علو درجات این فقیه جلیل القدر در سرای ماندگار خواهد شد.

شورای اسلامی شهر مقدس قم، این ضایعه دردناک را محضر حضرت بقیه الله امام عصر (اروحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دام ظله العالی) و به بیت مکرم و فرزندان برومند آن عالم وارسته تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن مرحوم، علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (علیهم السلام) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارد.

شورای اسلامی شهر مقدس قم

بیست و ششم آذر هزار و چهارصد و یک