اجرای سریع پروژه بسط شرقی حرم مطهر مطالبه مدیریت شهری در قم است
اجرای سریع پروژه بسط شرقی حرم مطهر مطالبه مدیریت شهری در قم است
صابری با تأکید بر اهمیت اجرای پروژه بسط شرقی حرم مطهر گفت: پروژه بسط شرقی حرم مطهر از پروژه‌های شاخص شهر قم خواهد بود و باید در نحوه اجرا و زمان اجرا دقت بسیاری شود و از سرمایه‌گذار درخواست داریم در کمترین زمان اجرا شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسین صابری در جلسه عقد قرارداد اجرایی پروژه بسط شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، با اشاره به اهمیت ساماندهی هسته مرکزی شهر و پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار داشت: عقد قرارداد پروژه بسط شرقی حرم گامی مهم در ساماندهی حرم مطهر بعد از ۲۵ است.

وی افزود: این پروژه بعد از یک سال بررسی با همکاری شهرداری و شورای شهر به این مرحله رسیده و فرازوفرودهای زیادی را طی کرده تا به دست سرمایه‌گذار برسد و از نظر شهرداری و شورای شهر اجرای پروژه به خاطر موقعیت مکانی آن دارای اهمیت زیادی است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: این پروژه از پروژه‌های شاخص شهر قم خواهد بود و باید در نحوه اجرا و زمان اجرا دقت بسیاری شود، زیرا در حساس‌ترین نقطه شهر قرار داشته و سال‌ها آیندگان درباره این پروژه ما را قضاوت خواهند کرد.

وی به تشکیل کمیته راهبری در اجرای پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: شورای شهر در جریان اجرای پروژه‌ها و مراحل طی شده در حوزه سرمایه‌گذاری بوده و از سرمایه‌گذار درخواست داریم این پروژه در اولویت معنوی و کاری قرار بگیرد و در کمترین زمان اجرا شود.