مسجد در بوستان هاشمی قم احداث می‌شود
مسجد در بوستان هاشمی قم احداث می‌شود
مهندس امرالهی رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم از صدور مجوز ساخت مسجد در بوستان هاشمی با مالکیت شهرداری قم خبر داد و گفت: با ساخت این مسجد پایگاه فرهنگی و اجتماعی بزرگی نیز در این منطقه احداث می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، روح‌الله امراللهی در شصت و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)، به لایحه اخذ مجوز واگذاری بخشی از زمین بوستان هاشمی به هیئت‌امنا و اهالی محل پیام نور با مالکیت شهرداری پرداخت و اظهار داشت: محله پیام نور محله‌ای نوساز بوده و این محدوده تا شعاع بلوار محتشم کاشانی و از طرف دیگر تا بلوار عمار یاسر کاربری خدماتی محدودی در آن اجرا شده است.

وی موقعیت مسجد محل را تشریح کرد و افزود: مردم محله پیام نور برای رسیدن به مسجد مسافت زیادی را باید طی کنند و مردم تقاضا دارند که مسجد در این زمین احداث کنند، اما شهرداری در این منطقه زمینی نداشته و برای همین بخشی از بوستان هاشمی را با مالکیت شهرداری برای ساخت مسجد پیشنهاد داده است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: با ساخت این مسجد پایگاه فرهنگی و اجتماعی بزرگی نیز در این منطقه احداث می‌شود و از نظر کمبود سرانه فرهنگی محله نیز تا حدودی جبران شده و با توجه به همه این نکات کمیسیون معماری و شهرسازی با این واگذاری موفق است.