بیانیه شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سرباز وطن سردار حاج قاسم سلیمانی
بیانیه شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سرباز وطن سردار حاج قاسم سلیمانی
یوم الله نهم دی، سالروز وقوع حماسۀ شگرف ملت بزرگ ایران و آغاز دهه ای نورانی است که به سالروز قیام بزرگ مردم قم در 19 دی ماه سال 1356 در دوران رژیم ستمکار ستمشاهی ختم می گردد، 19 دی ماه یادآور حماسه بزرگ و با شکوهی است که برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی را رقم زد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سرباز وطن سردار حاج قاسم سلیمانی، پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
آیه ۲۳ سوره مبارکه احزاب

یوم الله نهم دی، سالروز وقوع حماسۀ شگرف ملت بزرگ ایران و آغاز دهه ای نورانی است که به سالروز قیام بزرگ مردم قم در ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ در دوران رژیم ستمکار ستمشاهی ختم می گردد، ۱۹ دی ماه یادآور حماسه بزرگ و با شکوهی است که برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی را رقم زد.

این روزها مصادف با سالگرد شهادت مظلومانه جهان‌مردی است که به راستی و درستی مصداق «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» بود و عمر پربرکت خویش را صرف خدمت خالصانه به ایران و اسلام و صلح و امنیت نمود.

در هر سه مناسبت یک نقطه عطف مشترک وجود دارد و آن؛ نمود مقاومت و بیداری در برابر گسترش جبهه نفاق و خروش علیه ظلم عالم گیر جبهه استکبار است که باز هم در آزمونی دیگر و در پی اغتشاشات طراحی شده توسط زورگویان تمامیت خواه با وجود شهادت یاران مظلوم حاج قاسم سلیمانی، سیاهی دنیای شیاطین نتوانست بر روشنای جبهه مقاومت و بیداری غلبه کند.
شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن گرامیداشت ایام الله دهۀ بصیرت و میثاق امت با ولایت و حماسه های ماندگار این دهه، سالروز شهادت سردار جان فدای نظام اسلامی را گرامی داشته و به سهم خود از تجدید بیعت شکوهمند اهالی عش آل محمد(ص) که با حضوری حماسی در پی برگزاری نماز جمعه، بیعت مجدد خود با آرمان های امام راحل(ره) را اعلام نمودند تقدیر و تشکر می نماید.

شورای اسلامی شهر مقدس قم