ردیف کارهای فرهنگی در بودجه شفاف بیان شود
ردیف کارهای فرهنگی در بودجه شفاف بیان شود
محرری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم گفت: کمک‌هایی که شهرداری در کارهای فرهنگی به استان می‌کند در قالب یک تفاهم‌نامه به شهرداری برگردانده می‌شود، اما باید ردیف کارهای فرهنگی در بودجه شفاف بیان شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در شصت و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اخذ مجوز تسهیلات برای مساعدت در برگزاری اردوی راهیان نور را مطرح کرد و اظهار داشت: این نوع پرداخت‌ها را نمی‌توانیم به نام تسهیلات انجام دهیم و باید به آن توجه کنیم.

وی سابقه چنین کمک‌هایی را در شورای شهر و شهرداری یادآور شد و افزود: در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد و اربعین چنین کمک‌هایی انجام‌شده است، البته باید بگویم سازمان برنامه‌وبودجه این مبلغ را به شهرداری برمی‌گرداند و اگر می‌توانست خودش کمک می‌کرد، ما باید ردیف را به‌درستی و شفاف در بودجه در نظر بگیریم.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: سازمان برنامه‌وبودجه در قالب پروژه و یا برنامه‌ای این پول را به ما برمی‌گرداند و جبران می‌کند و باید در نظر بگیریم این کمک تسهیلات نیست و باید به‌عنوان یک کمک قطعی و شفاف در بودجه آورده شود و در قالب تفاهم‌نامه‌ای این پول بازگردانده می‌شود.