ایرادات شکلی و نگارشی لوایح ارسالی شهرداری حل شود
ایرادات شکلی و نگارشی لوایح ارسالی شهرداری حل شود
مهندس امرالهی رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم گفت: دقت ما در تنظیم لوایح برای حل چالش‌های حوزه شهرسازی با مردم خیلی مهم بوده و باید نسبت به آن توجه کافی را داشته باشیم تا مردم از عملکرد شورا ناراضی نباشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح‌الله امراللهی در شصت و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت تدوین و نگارش لوایح بر اساس قوانین اظهار داشت: در تنظیم لوایح ایرادهای شکلی رفع شود تا باعث سوءبرداشت و نارضایتی بین مردم نشود، درصورتی‌که درمجموع لوایح درست است اما باعث سو برداشت‌شده است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: دقت ما در تنظیم لوایح برای حل چالش‌های حوزه شهرسازی برای مردم خیلی مهم بوده و باید نسبت به آن توجه کافی را داشته باشیم تا مردم از عملکرد شورا ناراضی نباشند.

وی در پایان ادامه داد: می‌بایست سازوکاری در نظر گرفته شود تا تمام توافق‌نامه‌هایی که شهرداری در مورد یک ملک انجام می‌دهد در یک لایحه کامل ارائه شود، زیرا تعدد آن در کمیته انطباق مشکلاتی را ایجاد کرده و رد می‌شود و نیاز است این مسئله نیز در لوایح مد نظر قرار گیرد.