بیانیه شورای اسلامی شهر مقدس قم در محکومیت اقدام شنیع مجله فرانسوی
بیانیه شورای اسلامی شهر مقدس قم در محکومیت اقدام شنیع مجله فرانسوی
توهین بی شرمانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو که تحت هدایت های دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی غرب است، نشان از اقدام خصمانه دولت فرانسه علیه ایران دارد و بار دیگر اثبات شد که دولت های غربی رهبر معظم انقلاب را مانع اصلی در مقابل استعمار و استثمار کشور ایران می دانند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن محکومیت اقدام شنیع مجله هتاک فرانسوی از عمومی مردم شریف و انقلابی قم جهت حضور در تجمع پرشور مردمی، ایمانی و انقلابی در حرم مطهر بانوی کرامت دعوت بعمل آورد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«اللَّهُ یَسْتَهْزِئُ بِهِمْ وَیَمُدُّهُمْ فِی طُغْیَانِهِمْ یَعْمَهُونَ»

شکست رسوا و ناامیدکننده جریان استکبار جهانی در برابر نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ و هوشیار ایران در جنگ تمام عیار ترکیبی، موجب شد تا عمق سخافت، درماندگی، بی خردی و بی اخلاقی خود را به آشکار ترین شکل ممکن نشان داده و به پندار ضعیف خود بر رخ آفتاب ایران زمین خاک بپاشند!
اقدام موهن نشریه هتاک شارلی ابدو در توهین به رهبر مستضعفان جهان، بار دیگر دوستداران انقلاب اسلامی و افکار عمومی کشورمان را خشمگین و غضبناک ساخته است.
این نشریه شیطانی که سابق بر این نیز با وقاحت و به نام آزادی بیان، توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام را در پرونده خود دارد، اهانت و هتک حرمت امروزش به ساحت ولی امر مسلمین جهان که پرچمدار و تداوم بخش مکتب و راه پیامبر اسلام است، به هیچ عنوان قابل قبول نمی باشد.
توهین بی شرمانه این نشریه که تحت هدایت های دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی غرب است، نشان از اقدام خصمانه دولت فرانسه علیه ایران دارد و بار دیگر اثبات شد که دولت های غربی رهبر معظم انقلاب را مانع اصلی در مقابل استعمار و استثمار کشور ایران می دانند.
رویه امروز دول غربی؛ همان تفسیر دوگانه وعامدانه از مفهوم “آزادی بیان” است که در آن، هنجارهای ساخته و پرداخته دست دولت و نهادهای امنیتی، حکم “خط قرمز” را داشته و در مقابل، توهین به مقدسات و ارزش‌های دینی و انقلابی ملت‌ها مباح شمرده می‌شود، از قیاس همین دو، ماهیت آزادی بیان و حقوق بشر در غرب را می‌توان استنتاج کرد.
اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم در همراهی با مردم شهید پرور شهر عش آل محمد(ص) و به منظور دفاع از کیان اسلام و ارزش‌های الهی، مرجعیت و به ویژه مقام منیع ولایت، در پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی و با توجه به آزردگی خاطر شدید آزادگان جهان، مطالبه و خیزش امت اسلامی و مردم شریف قم در تجمع پرشور مردمی، ایمانی و انقلابی یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ساعت ده صبح در صحن آستانه‌ی مقدسه‌ی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حضور پیدا خواهند نمود.

وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ
شورای اسلامی شهر مقدس قم
۱۷ دی ماه ۱۴۰۱